torsdag den 12. februar 2009

En ny start..

Nej, dette er ikke min første blog..
Men det er første gang at jeg ikke fosøger at bilde mig selv ind, at der vil komme opdateringer flere gange om ugen.

Lige nu går jeg og er syg og skidt, så jeg har puslet lidt med to gode drikke mod forkølelse, nemlig en Forkølelsesbasker og en jeg kalder Vinterguld.

Forkølelsesbaskeren er ret hæftig i smagen, men er smækfuld af gode ting, der kan holde en forkølelse i ave.

Vinterguldet er mere plejende, og er i højere grad en smagsoplevelse.
Selve synkebevægelsen kan faktisk hjælpe med at få en forkølelse til at lægge sig, og så kan man jo lige så godt synke noget som smager godt, og som plejer en øm hals.

Opskrifterne kan findes som selvstændige blogindlæg.

God fornøjelse med dem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar